Havaalanındasınız ve bir müşteriden laptopunuza acil bir telefon geliyor. Öğlen yemeğine çıkarken e-posta kutunuza öğleden sonraki toplantınızın iptal olduğu hususunda sizi bilgilendiren bir sesli mesaj alıyorsunuz. Bugünün sanal ofisine hoş geldiniz.

İletişimin telefonunuz, e-posta, mesajlaşma, video konferans yoluyla gerçekleştiği bir çağda; neden bazı işletmelerin halen karmaşık ve sınırlı bir telefon sistemi ile zaman kaybettiğini anlamak zordur. Modası geçmiş eski telefon sisteminizin IP etkin bir telefon sistemiyle değiştirilmesi yalnızca telekomünikasyon maliyetlerinizi önemli ölçüde düşürmez aynı zamanda şirketinizin üretkenliğini de arttırır.

İşletmenizin neden yazılım tabanlı bir telefon sistemine yükseltilmesi gerektiğine dair üç sebep:

Yazılım tabanlı bir santral daha kolaydır ve bakımı daha düşük maliyetlidir

Eski bir telefon sistemi, onarılması pahalı olabilen modası geçmiş bir teknolojiye sahiptir. Bu sistemler bir telefon taşıyıcısı tarafından sürdürülmesi gereken geleneksel telefon hatları kullanır. Servisin telefon şirketi tarafından düzeltilmesi günler alabileceğinden, bakım veya onarım gerektiğinde bunun maliyetli ve zahmetli olduğu kanıtlanmıştır. Web tabanlı yönetim konsoluyla, telefonlarınıza birkaç fare tıklamasıyla kolayca yeni yazılımlar yükleyebilirsiniz. Desteklenen IP telefonlarla ve otomatik yazılım güncellemeleriyle garanti edilen birlikte çalışabilirlik, IT personelinizin dışarıdan yardım almadan sisteminizi çabasızca yönetebilmesini sağlar.

IP etkin sistemler şirketlerin adapte olmasını ve büyümesini sağlar

Geleneksel eski sistemler, ofisinizdeki telefonların her biri için karmaşık fiziksel bağlantı gerektirir bu nedenle işgücünüze ekleme yapmak istiyorsanız, her yeni çalışanın telefonunu kurmak için dışarıdan bir satıcı kiralamanız gerekir. Bu, pahalı ve zaman tüketen bir süreçtir. Alternatif olarak IP etkin bir telefon sisteminin, VoIP sağlayıcıların kolay konfigürasyonu için dahili bir şablonu vardır bu nedenle karmaşık ayarların ortaya çıkarılması için zaman harcamaya ihtiyaç kalmaz. Tüm yapmanız gereken şebekenize bir IP telefon veya ağ geçidi takmaktır. Bağlandığınızda; işletmeniz büyüdükçe telefon sisteminiz de kolayca gelişebilecektir.

Web tabanlı bir telefon sistemi şirketinize daha fazla esneklik sağlar

Eski bir telefon sistemi yalnızca ses becerileri sunarken, gelişmiş işbirliği araçlarına sahip bir IP telefon sistemi işletmenizin geleneksel bir telefonun mümkün kılmayacağı görevleri yerine getirmesini sağlar. Olayın gücü tamamen yazılım tabanlı olmasında yatar böylece sizin veya çalışanlarınızdan herhangi birinin uzaktan çalışması gerektiğinde, yeni donanım ekleme maliyeti veya zahmeti olmadan mevcut sunucularınızı kolayca destekleyebilirsiniz. Yüklemesi hızlıdır ve Hyper-V, VMware veya KVM ile yüklemesi ve açılış artıklığı kolaylaşır. Farenin tek bir tıklamasıyla; mevcudiyet, web konferansı ve softphone dahil çeşitli özellikler de ekleyebilir böylece laptop, akıllı telefon veya tabletinizin rahatlığıyla ofis hattınıza ulaşabilirsiniz.

İster küçük bir işletme olun ister daha büyük ve daha gelişmiş bir şirket, her işletmenin ortak noktası daha uygun maliyetli ve daha üretken olmaktır. Yazılım tabanlı bir telefon sistemine yükseltme yapılması ile şirketinizin bunu başarmasına yardımcı olacaktır.