WhatsApp’ı çağrı merkezi çözümünüze ekleyin. Müşterilerinize birden çok sayıda iletişim yöntemi sunarken bunları kontrol altında tutmak sorun yaratabilmektedir. 3CX ile durum böyle değildir! Aramalar, Canlı Yardım, WhatsApp, Facebook ve SMS için tek bir merkezi sistemle olası sorunlardan kurtulun. 3CX ile WhatsApp kurumsal mesajlarını hemen Web Client’a, Masaüstü Uygulamaya ve akıllı telefon uygulamalarına gönderebilirsiniz. Temsilci ekipleri, müşteri sorularının hepsini tek platformdan yanıtlayabilir, aktarabilir ve çözümleyebilir.

WhatsApp kurumsal mesajlarını 3CX’ten yanıtlayın

  • Size ulaşmaları için müşterilerinize daha fazla yol sunun.
  • Yeni WhatsApp girişleri doğrudan 3CX istemcilerden yanıtlanabilir.
  • Gerektiğinde sohbeti bir meslektaşınıza/gruba aktarın.
  • Bir ekip olarak çalışıldığında karar verme süresini geliştirin.
WhatsApp mesajlarını 3CX’ten yönetin
3CX WhatsApp, SMS, Sohbet ve Arama ile 3CX İletişimi

Canlı yardım, mesajlaşma ve aramaların tümü tek çatı altında

  • Aramalar, video, canlı yardım, SMS, Facebook ve WhatsApp.

  • Tek arayüzünüzden çok sayıda kanaldaki istemciye yardımcı olun.
  • Uygulamalar arasında geçiş yapmadan temsilcilerinize zaman kazandırın.
  • Tüm sohbet konuşmalarınızın merkezi bir kaydını tutun.

Kimin yazdığını bilmek için CRM’yi entegre edin

  • 3CX CRM entegrasyonu mesajlar henüz gelirken müşterileri tanımlar.

  • Müşterilerinizi kişisel bir selamlamayla yanıtlayın, değerli hissettirin.
  • Tek yerden tüm müşteri geçmişinizle en iyi müşteri hizmetini sunun.
  • Kişilerin veri giriş süresini oto. oluşturmak için CRM günlüğünü etkinleştirin.

Kimin yazdığını bilmek için CRM’yi entegre edin
Gruplara otomatik atanan mesajlar

Otomatik WhatsApp mesajı atama

  • Yükü paylaşmak için WhatsApp msjlarınızı temsilci kuyruğuna gönderin.
  • Sohbetlerin yanıtlayan ilk temsilciye atanmasını sağlayın.
  • SLA zamanlayıcılarıyla yanıt sürelerinizi izleyin.
  • SLA’ları, yanıt sürelerini, temsilci performansını izlemek için raporlar oluşturun.