Gelen aramaların yönetimi, güçlü ve kullanımı kolay araçlar gerektirir. Trafik yoğunluğu artarken yöneticiler, bir yandan trafik giderek çoğalırken genellikle kendilerini arama aktarımlarında ve kuyruklarda kaybolmuş halde bulurlar.

Ancak durumları izlemeyi ve aramaları yanıtlamayı ya da aktarmayı kolaylaştıran 3CX’in Santrali ile her seviyedeki trafiğin üstesinden gelmek çok kolaydır.

Santral, trafiği yönetmeyi seçtiğiniz yönde ayarlanabilir. Öncelikle size en uygun ‘görünüm’ü seçin.

Aralarından seçin:

sweee

  • Kullanıcı – Çalışan dahili hatlarının durumunu gösteren bu görünümü tüm kullanıcılar kullanabilir.
  • Resepsiyonist – Verimli ve hızlı arama yanıtlama ve arama aktarımı ihtiyacındaki operatörler için.
  • Yönetici – Personeli, gelen aramaları ve kuyrukları izlemek için.
  • Q-Yöneticisi (PRO) – Tüm kuyruk etkinliğini tek bir ekranda görüntüleyin.
  • Duvar Panosu (PRO) – Çalışan performansını değerlendirmek için gerçek zamanlı kuyruk istatistiklerini görüntüleyin.
  • Tüm kullanıcıların meslektaşlarının bağlı mı yoksa uzakta mı olduğunu tek bir bakışta söyleyebilmelerini sağlayan Kullanıcı Görünümü’ne erişimi vardır. Kullanıcılar ayrıca aramaları aktarabilir, sesli mesaj bırakabilir, meslektaşlarıyla dahili hatta görüşebilir, konferanslar başlatabilir, sohbet edebilir hatta müşterinin tek bir tıklamayla geri arama yapabileceği bir WebRTC arama linki gönderebilir.

Resepsiyonist ve sekreter gibi kullanıcılar da herhangi bir zamanda süregelen aramaları izlemelerini, aktarabilmelerini, konferans yapabilmelerini ve bekletebilmelerini veya süregelen aramaları sonlandırabilmelerini sağlayan Resepsiyonist Görünümü’nden faydalanabilir. Bir aramayı seçebilir, sonlandırabilir veya başka yöne çevirebilir ya da basit bir sürükle ve bırak işlemiyle aramaları aktarabilir.

Yönetici Görünümü ile kullanıcılar, Resepsiyonist ve Q-Yöneticisi görünümlerinin tüm fonksiyonlarına erişebilir aynı zamanda aramalara müdahale edebilir, fısıltı fonksiyonunu kullanarak bir çalışanla iletişime geçebilir hatta bir aramayı kesip doğrudan arayanla konuşabilir.

Q-Yöneticisi, kullanıcıların arama etkinliğini özel kuyruklarda görüntülemesini sağlar. Sadece birkaç tıklamayla bir arama yapabilir, başka yöne çevirebilir ya da aramayı sonlandırabilir. Ayrıca bir aramayı belirli bir dahili hatta da sürükleyip bırakabilir. Aramalar, aranan kişi bilgilendirilmeden ‘kör’ olarak ya da aktarım istenirken aramanın beklemede bırakıldığı ‘katılımlı’ şekilde aktarılabilir.

Daha fazlası da vardır: Kullanıcılar cevaplanan, süregelen veya kapatılan tüm aramaların takip edildiği 3CX Duvar Panosu ile çalışan performansını yakından izleyebilirler.
Bu yüzden kullanımı kolaydır ve trafiğin yönetilmesi için özel eğitim alınması gerekmez! Daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.