Hayalkırıklığı içinde beklerken kaç kez kaydedilmiş mesajı dinledik ya da birinin ilgilenmesini beklerken ne kadar sinirlendik!

Artık günümüzde şirketler çağrı merkezlerinde doğru bağlantıları hızla gerçekleştirmenin, müşteri sadakatinde büyük bir fark yarattığını anladıkları için aramalarımız gerçekten de önemli hale gelmiştir. Ağustos 2015’te Dimension Data tarafından yayınlanan bir çalışmanın gösterdiği gibi şirketlerin yaklaşık yüzde 60’ı, müşteri aramasını artık bir temel koruma faktörü olarak görmekte ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojisine yatırım yapmaktadır.

İletişim merkezleri, aramaları otomatik şekilde yönetmek için teknolojiyle ya da IVR’nin yardımıyla verimlilikte büyük artış görmektedir ve bu teknoloji, modern bir Birleşik İletişimler paketinin parçası olmalıdır. Modern bir IP PBX, şirketler adına iletişim merkezi uygulaması, entegrasyonu ve eğitimi gerçekleştirirken şirketlerin de artık bunlara büyük miktarlar harcaması gerekmez.

Sesli mesaj geçmişte kalmıştır. Akıllı yönlendirme ve basitleştirilmiş kuyruk yönetimi gibi daha verimli iletişim merkezi teknolojileri sesli mesajın yokolmasına neden olmuştur.

CRM çözümlerinin iletişim merkezi iletişimine entegre edilmesi bu verimlilik artışının önemli bir tetikleyicisi olmuştur. Aberdeen Research tarafından sunulan rapor, temsilciler müşterilere hizmet sunmaları için gereken bilgilere gerçek zamanlı erişime sahip olduğu için bu teknolojiyi uygulayan şirketlerde keskin üretkenlik artışları görüldüğünü göstermektedir.

3CX’in Birleşik İletişimler Çözümü (PRO) herşeyi gerçekleştiren bir iletişim merkezi modülü içerir. Arayanlar otomatik olarak tanımlanır ve aramalar, CRM bilgileri olan arayan için hazırlanan ilk müsait temsilciye otomatik olarak yönlendirilir. Yöneticiler, güçlü 3CX Duvar Panosu üzerinde temsilci performansını görüntüleyebilir, temsilciler için kuyruklarda oturum açıp kapatabilir ve devam eden aramaları izleyebilir. Yöneticiler, doğrudan temsilciyle ve gerekli olduğunda doğrudan arayanla konuşarak aramalara da dahil olabilir.

Bu türden bir teknolojiyle arayanlara “aramalarının önemli olduğunu” söylemeniz gerekmez çünkü bunu bilirler.