Birinci sınıf müşteri deneyimi sunmak üzere çağrı merkezi temsilcilerinizi güçlendirin. 3CX’in çağrı merkezi çözümü, müşterilerin sorunlarını daha hızlı şekilde çözerek temsilcilerin zamanından tasarruf sağlar! WhatsApp kurumsal mesajları, Facebook, SMS ve web sitesi canlı yardım ile müşterilerinize daha fazla bağlanma yolu sunun. Değişiklik yapmaya hazır mısınız? Değişiklik yapmanız için 5 sebep:

1. Arama yönetiminizi basitleştirin

  • Çoklu kuyruklar ve IVR’lerle aramaları verimli biçimde yönetin.
  • Tekrarlı görevleri otomatikleştirmek için ses uygulamaları oluşturun.

  • İnteraktif sesli yanıtla özelleştirilebilir menü seçenekleri.
  • Kuyruk konumu duyurularıyla arayanları güncel tutun.
  • Tekrar arama seçeneği. Müşterileri meşgul saatlerde bekletmeyin.
Profesyonel web konferans çözümü

2. Müşterilere temas kuracakları daha fazla yol sunun

3CX WhatsApp, SMS, Sohbet ve Arama ile 3CX İletişimi
  • Web ziyaretçilerine derhal bağlanmak için web sitenize canlı yardım ekleyin.

  • Ziyaretçiler web sitesinden ücretsiz arayabilir. Numara kopyala/yapıştır gerekmez.
  • 3CX vasıtasıyla aynı arayüzden kurumsal mesajlar gönderin ve alın.

  • Ekip üyelerinin FB ve WhatsApp kurumsal mesajlarınızı yanıtlamasını sağlayın.

  • İçeride işbirliği yapın, çabuk çözüm için sohbeti diğer temsilcilere yönlendirin.

3. CRM ve ERP entegrasyonuyla süreçleri kolaylaştırın

  • Salesforce, Freshdesk, Zoho ve fazlasına entegre olun.

  • Arayan kimliğini Microsoft 365 ve veri tabanındaki kişilerle eşleştirin.

  • Tıklayın arayın. Aramaları doğrudan CRM uygulamasından başlatın.
  • Arama açılır pencereleri. Aramalar otomatik olarak bir müşteri kaydına bağlanır.
  • Arama günlükleri. Tüm aramalara CRM’den giriş yapılır.
3CX’i CRM sistemi seçiminize entegre edin

4. Gelişmiş call center özellikleri edinin

Temsilcinizin performansını istediğiniz zaman gözden geçirin
  • Beceri tabanlı yönlendirme, tekrarlı sıra gibi çoklu kuyruk stratejisi seçenekleri.
  • Uzak ofislerdeki meslektaşların durumunu hemen görüntüleyin.
  • Dinle, Fısılda, Araya Gir özellikleriyle canlı bir aramada personeli eğitin.

  • Kuyruk yöneticileri temsilcileri elle oturuma dahil edebilir veya çıkarabilir.
  • Eğitim ve izleme amaçlı olarak aramaları kaydedin.

5. Arama ve sohbet raporlamayla içgörü elde edin

  • SLA’ları sürdürün ve hedeflerin karşılanması için planlı raporlar edinin.
  • Oturum geçmişi ve arama/sohbet yanıtlama istatistikleriyle temsilcileri izleyin.
  • Telefon Santrali ile kuyrukların gerçek zamanlı olarak izlenmesi.
  • Duvar panosunda gösterilen basit istatistiklerle temsilcileri motive edin.
  • Yönetim konsolundan saniyeler içinde yeni raporlar oluşturun.
Raporlarla çalışanlarınızı kolayca izleyin