Telefonu açmadan önce, tam olarak kimin aradığını bilin ve müşteri kaydını açın. 3CX ile CRM’nizi veya yardım hattı sisteminizi entegre ederken işinizi kolayca tamamlayın! Temsilcilerinizin değerli zamanından tasarruf edin ve müşteri memnuniyetini yükseltin. Otomatik olarak yeni kişiler oluşturun ve mevcut müşteri adaylarını kişiselleştirilmiş bir selamlamayla yanıtlayın. Müşteri hizmeti kayıtlarına anında erişimle sorunları daha hızlı çözün. Herhangi bir CRM veya yardım hattı platformundan doğrudan tıklayıp arayın. Rakamlar kopyalanıp yapıştırılmaz ve aramalar gelecekte kullanım için arşivlenir.

Hazırlıklı gelin, kimin aradığını bilin

  • Arayan kimliğini CRM / çağrı hattı yazılımınızdaki bir kayıtla eşleştirir.

  • Yeni numaralar için yeni bir müşteri kaydı oluşturur.
  • Aramaları müşteri kaydına aktarın böylece arama geçmişini görebilirsiniz.
  • Müşterileri etkileyin ve personelinizin yorucu arama zamanını azaltın.
Aramaları Microsoft 365’ten başlatın
Satış gücünüze ve temsilcilerinize güç katın

Satış gücünüzü arttırın

  • CRM’nizden tek bir tıklamayla aramalar başlatın.
  • Otomatik açılan müşteri kayıtlarıyla temsilcilerinize zaman tasarrufu sağlayın.
  • Otomatik arama arşivi, usandırıcı elle arama girişlerini ortadan kaldırır.
  • Soruları ve iş akışlarını otomatikleştirmek için özel arama akışları yaratın.

Popüler CRM ve yardım hatlarını destekler

Seçeceğiniz CRM sistemine kolayca entegre olun
3CX Call Flow Designer (CFD) ile kolayca iş akışları yaratın

CFD ile müşteri iş akışlarını otomatikleştirin

  • Temsilcilerin zamanından tasarruf için müşteri veya vaka numarası isteyin.
  • Aramaları müşteri numarasına veya özel soruya göre yönlendirin.
  • Aramaları günün saatine göre yönlendirin veya telefon anketleri oluşturun.
  • Call Flow Designer (CFD) özelliğimiz hakkında bilgi edinin.