Müşteriler aramalarının hızla yanıtlanmasını isterler. Kim olduklarını ve birçok kez aktarılmadan, son kez aradıklarında ne söylendiğini bilmenizi beklerler. Bunun ödülü daha fazla satış, mutlu müşteriler ve daha iyi yorumlar demektir! 3CX dinamik arama kuyrukları, raporlama, duvar panoları ve CRM entegrasyonuyla tam özellikli bir call center çözümü sunar. Karmaşık ve gelişmiş arama akışları, basit bir sürükle ve bırak call flow designer aracı kullanılarak tasarlanabilir. Fakat sadece aramalar değildir! 3CX, call center’ınızı tam bir çağrı merkezi çözümüne yükseltmek üzere canlı yardım, WhatsApp, Facebook ve SMS’i içerir.

Arama kuyruğu… Hiçbirini kaçırmayın

  • Birey/gruplara arama kuyrukları. Hiçbir aramanın kaçmayacağı garanti edilir.
  • Round Robin ve Hunt by 3s gibi gelişmiş arama stratejileri.

  • Temsilciler ofiste/uzakta her yerden aramaları yanıtlayabilir.
  • Meşgul zamanlarda aşırı kalabalık nedeniyle tekrar arama seçeneği.
3CX gelişmiş çağrı merkezi özellikleriyle asla arama kaçırmayın
Call Center Özelliklerinde Arama Kaydı

Arama kaydı ve personel eğitimi

  • Resmi ve kalite izleme amaçlarıyla aramaları kaydedin.
  • Dinle ve Fısılda ile canlı bir aramada temsilcileri eğitin.

  • Gerektiğinde devralmak için Araya Gir’i kullanın.
  • Bilet yanıtları merkezden izlenebilir.

Raporlarla hizmet seviyelerini kontrol edin

  • Dahili raporlarla temsilci performansını denetleyin.
  • En uzun bekleme süresini ve vazgeçilen aramaları görün.
  • SLA ve tekrar arama istatistikleri üzerine raporlar alın.
  • Kuyrukların gerçek zamanlı olarak izlenmesi için telefon santrali/duvar panosu.
Raporlarla çalışanlarınızı kolayca izleyin
3CX WhatsApp, SMS, Sohbet ve Arama ile 3CX İletişimi

Sadece arama değil: Canlı yardım ve mesajlaşma