Müşteriler aramalarının hızla yanıtlanmasını isterler. Kim olduklarını ve birçok kez aktarılmadan, son kez aradıklarında ne söylendiğini bilmenizi beklerler. Bunun ödülü daha fazla satış, mutlu müşteriler ve daha iyi yorumlar demektir! 3CX dinamik arama kuyrukları, raporlama, duvar panoları ve CRM entegrasyonuyla tam özellikli bir call center çözümü sunar. Karmaşık ve gelişmiş arama akışları, basit bir sürükle ve bırak call flow designer aracı kullanılarak tasarlanabilir. Fakat sadece aramalar değildir! 3CX, call center’ınızı tam bir çağrı merkezi çözümüne yükseltmek üzere canlı yardım, WhatsApp, Facebook ve SMS’i içerir.
Arama kuyruğu… Hiçbirini kaçırmayın
Arama kaydı ve personel eğitimi
Raporlarla hizmet seviyelerini kontrol edin
Sadece arama değil: Canlı yardım ve mesajlaşma
Daha fazla fayda keşfedin.