Tarayıcınızdan aramaları cevaplayın, meslektaşlarınızın durumunu kontrol edin, mesajları yanıtlayın ve görüntülü arama yapın. 3CX İstemciler ile bunların tamamını ve fazlasını yapabilirsiniz. Çalışanlar için ofiste ya da ofis dışında kullanımı basittir ve yönetici sorunlarını büyük ölçüde gideren şekilde yönetimi kolaydır. CRM’nize entegre edin ve telefonu açmadan kimin aradığını bilin. MS 365, Salesforce ve fazlasındaki gibi doğrudan çalıştığınız pencereden, web sayfalarında ve CRM sistemlerinde görüntülenen numaraları çabalamadan arayın!

Web uygulamaları masa telefonlarının yerini alıyor

  • Maliyetli masa telefonlarını her iş istasyonundan kaldırın.
  • Google veya Microsoft hesabınızla giriş yapın.
  • Daha yerel bir deneyim için Windows ve MacOS masaüstü uygulamalarını edinin.
  • PWA, indirmeden uygulama benzeri bir deneyim sunar.
  • 200$’lık bir masaüstü kulaklık istemiyor musunuz? Mobilinizi kullanın.

Chrome tarayıcınızla her yerden çalışın
CRM/iş uygulamalarınızdan ayrılmadan arama alın ve yanıtlayın.

Asla bir aramayı veya sohbeti kaçırmayın

  • Web uygulaması kapalıyken bile gelen aramaları/sohbet bildirimlerini alın.
  • Çalıştığınız sayfadan ayrılmadan aramalar yapın ve alın.
  • Telefonda olan meslektaşınızı aramaktan kaçının; durumunu görün.
  • Sesli mesaj kolaylaştı; oynatmak için tıklamanız yeterli.
  • Kuyruklar ve duvar panoları yöneticilere tam kontrol ve anlık istatikler sağlar.

Kimin aradığını veya
sohbet ettiğini bilin

  • Gelen arama kimliklerini eşleştirmek için CRM’lerle kusursuzca çalışın.
  • Yeni numaralar için otomatik olarak yeni müşteri kayıtları oluşturur.
  • Müşteri kaydına aramaları kaydeder böylece arama geçmişini görebilirsiniz.
  • Müşterileri etkileyin ve personelinize yorucu arama zamanından tasarruf sağlayın.
Kullanımı ve yönetimi kolay Telefon Sistemi
Aramaları tek bir tıklamayla başlatarak zamandan tasarruf edin

CRM’ler ve web sitelerinden
tıklayıp arayın

  • Doğrudan CRM’nizden veya web sayfanızdan tek bir tıklamayla arama başlatın.
  • Numaraları Tel: veya callto: formatlı web/CRM’de tanımlar.
  • Uygulamalar arasında geçiş yapmak veya çalışma alanından ayrılmak gerekmez.
  • Kişiye tıklamanız yeterlidir; elle arama veya kopyala yapıştır gerekmez.
  • Yorucu çoklu arama başlatma görevini otomatikleştirerek zaman tasarrufu yapın.