Facebook işletme sayfanızdaki “genellikle … sürede yanıt verir” özelliğini hatırladınız mı? Boşluğa “3 gün” gibi bir şeyler geldiğinde, bu işletmenizi gerçekten kötü etkileyebilir. 3CX ile Facebook mesajlarını anında web istemciye ve akıllı telefon uygulamalarına iletebilirsiniz. Temsilciler, diğer tüm iletişimlerinde kullandıkları aynı platformdan müşteri sorularını yanıtlayabilir, yönlendirebilir ve çözümleyebilirler. Facebook hesabınızla entegrasyonu tamamlamanız, gelen sohbetleri bir kuyruğa atamanız yeterlidir böylece temsilcileriniz aynı canlı yardımda yaptıkları gibi yanıtlayabilecektir.

Facebook şirket mesajlarını 3CX’ten yanıtlayın

  • Yeni bir destek kanalı ekleyin. Müşterilere temasa geçme güveni sağlayın.
  • 3CX ile geldiklerinde yeni Facebook müşteri adaylarını yanıtlayın.
  • Facebook mesajlarını nitelikli ekip üyelerine yönlendirin.
  • Ekibinizle işbirliği yaparak sorunları daha hızlı çözümleyin.
Facebook Ziyaretçilerini Müşterilere Çevirin
3CX Canlı Sohbet ile ziyaretçilerinizi müşterilere çevirin

Tek çözüm: Canlı yardım, sosyal medya, aramalar

  • Aynı arayüzden birden çok sayıdaki kanalın müşterilerine destek sunun.
  • Uygulamalar arasında geçişe gerek olmadığından temsilci zaman kazanır.
  • Facebook mesajları merkezden takip edilir ve arşivlenir.
  • Çok sayıda FB yöneticisine gerek yoktur; kuyruğa sınırsız kullanıcı ekleyin.

Sohbette kimin olduğunu bilin

  • Müşterileri tanımlamak ve geçmiş takibi için CRM entegrasyonu kullanın.

  • Sohbet yanıtlarınızı kişiselleştirerek müşterilerinizi şaşırtın.
  • Parmaklarınızın ucundaki tüm müşteri geçmişiyle hazırlıklı olun.
  • Yeni FB müşteri adayları CRM’de otomatik olarak oluşturulur ve giriş yapılır.
Tüm iletişim için tek sistem kullanın
Gruplara otomatik atanan mesajlar

Facebook mesajlarını
otomatik olarak atayın

  • Mesajların kuyruk tabanlı grup olarak ele alınması.
  • Biletler cevap veren ilk kullanıcıya atanabilir.
  • Doğru yanıt önceliği sağlayın. SLA politikalarına entegre edin.
  • Raporlar, size yanıt süreleri ve mesaj performansı konusunda içgörü sağlar.