Facebook işletme sayfanızdaki “genellikle … sürede yanıt verir” özelliğini hatırladınız mı? Boşluğa “3 gün” gibi bir şeyler geldiğinde, bu işletmenizi gerçekten kötü etkileyebilir. 3CX ile Facebook mesajlarını anında web istemciye ve akıllı telefon uygulamalarına iletebilirsiniz. Temsilciler, diğer tüm iletişimlerinde kullandıkları aynı platformdan müşteri sorularını yanıtlayabilir, yönlendirebilir ve çözümleyebilirler. Facebook hesabınızla entegrasyonu tamamlamanız, gelen sohbetleri bir kuyruğa atamanız yeterlidir böylece temsilcileriniz aynı canlı yardımda yaptıkları gibi yanıtlayabilecektir.
Facebook şirket mesajlarını 3CX’ten yanıtlayın
Tek çözüm: Canlı yardım, sosyal medya, aramalar
Sohbette kimin olduğunu bilin
Facebook mesajlarını
otomatik olarak atayın
Daha fazla fayda keşfedin.