Bugünlerde pek çok şirket kişilerini verimli biçimde yönetmek için bir CRM sistemi kullanmaktadır. CRM sisteminizi santralinize entegre ederek çeşitli avantajlar elde edersiniz: tek bir tıklamayla kişilere aramalar yapabilmek, bir gelen arama oluştuğunda açılan müşteri kayıtları ve CRM’nizin günlüğüne kaydedilen tüm aramalar.

Ancak tüm CRM sistemleri yepyeni santralinize entegre olmaz. Böyle bir senaryoda ne olur? 3CX Restful API ile CRM’nizi sadece dakikalar içinde 3CX’e entegre edebilirsiniz.

Nasıl mı? Aşağıdaki videoyu izleyin ve keşfedin

Yeni bir CRM desteği eklemek için aşağıdaki bilgilere ihtiyaç duyacaksınız. Genellikle CRM dokümentasyonunuzda bulunabilir ancak sorun yaşamanız halinde satıcı ile irtibata geçebilirsiniz.

Adım 1: Gerekli bilgilerin elde edilmesi

1. https://www.opencnam.com/register adresinden Opencnam ile bir hesap oluşturun. Bu örnekte kullanılandan farklı bir CRM de kullanabilirsiniz.
2. Doğrulama Mekanizması Temel’dir ve arasında bir : ile sıralanacak SID ve Auth_başlıkları gerektirir – doğrulama örneklerini ve tam API dokümentasyonunu opencnam web sitesi https://www.opencnam.com/developer/documentation örneğinin Geliştirici bölümünde görebilirsiniz:
auth_header = "Authorization: Basic " + base64_encode(SID + ":" + TOKEN)

cnam = http_get(“https://api.opencnam.com/v3/phone/+16786318356”, headers=[auth_header])

3. REST URL formatı, opencnam panelinden edinebileceğiniz account_sid ve auth_token gerektirir. Örneğin:
'https://api.opencnam.com/v3/phone/NUMBER?account_sid=ACf4dc0110fc504fe3ba8a2c90540baf8d&auth_token=FA4301479ac0a24c87de46a70f48fb6195'
4. URL to query the name belonging to a number +16786318356 would look something like this:
https://api.opencnam.com/v3/phone/+16786318356?format=json&casing=title&mobile=location

Adım 2: Bir CRM şablonunun oluşturulması
XML tanımı ve CRM’nizin nasıl entegre edileceği hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki kılavuzlara göz atın:

Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz!