3CX V15.5 SP1’de kullanılabilen Yeni Çağrı Merkezi RaporlarıBir çağrı merkezi işletilirken temsilci verimliliği ve müşteri memnuniyeti temel önceliklerdir. Bunu raporlarla IP Santralinizin içinden izlemenin daha iyi bir yolu var mıdır? 3CX V15.5 SP1’in yayınlanmasıyla, yöneticilerin ve denetçilerin üretkenliği arttırması ve müşteri memnuniyeti sağlaması için ihtiyaç duyduğu verileri sağlayacak 4 yeni arama raporu ekledik.

Şu anda kullanılabilen yeni raporlar:

  1. Arama Dağıtımı
  2. Ortalama Kuyruk Bekleme Süresi
  3. Kullanıcı Aktivitesi
  4. Kuyrukta Yanıtlanan / Yanıtlanmayan Aramalar

Bu grafik raporları 3CX V15.5 SP1, PRO & ENT sürümlerinde kullanılabilir. Bunları bulmak için yönetim konsolundaki Arama Raporları ağına gitmeniz ve “EKLE”ye tıklamanız gerekir. Daha sonra bunları “Gelişmiş Arama Raporları” bölümündeki açılır menüde göreceksiniz. Raporun kurulumu sırasında (frekans, zaman ölçeği vb.) PDF, HTML veya CSV şeklinde raporları istediğiniz formatı da seçebilirsiniz. Rapor hazır olduğunda, indirme linki bulunan bir e-posta alacaksınız.

Şimdi bu yeni raporlara ve her birinin içeriğine bakalım.

Giden / Gelen Aramalar (Grafik)

Giden / Gelen Aramalar (Grafik)

Bu trunk, ağ geçidi ve köprülere yapılan ve bunlardan alınan aramaları gösteren bir çubuk grafik raporudur. Varsayılan olarak “Kuyruk aramalarını dahil et” seçeneğinin işareti kaldırılmadığı müddetçe, Kuyruk aramalarını dahil edecektir. Rapor aynı zamanda halka gruplara yapılan aramaları da yansıtır ve “Dahili aramaları ekle” seçeneği işaretlenmişse dahili aramaları içerebilir.

Ortalama Kuyruk Bekleme Süresi (Grafik)

Ortalama Kuyruk Bekleme Süresi (Grafik)“Ortalama Kuyruk Bekleme Süresi (Grafik)” bir frekans eğrisi grafiğidir. Belirli bir kuyruk veya tüm kuyruklar için “Temsilci yanıtlamadan önce saniye cinsinden ortalama bekleme süresi“ ve “Arayanlar telefonu kapatmadan önce saniye cinsinden ortalama bekleme süresi“ni yansıtır.

Kullanıcı Aktivitesi (Grafik)

Kullanıcı Aktivitesi (Grafik)The “User “Kullanıcı Aktivitesi Grafiği” bir kullanıcının ilerlemesini ve aktivitesini gösterir böylece yönetici; günün, ayın veya yılın en yoğun dönemlerini görebilir. Varsayılan olarak “Dahili aramaları ekle” etkinleştirilmişse, kuyruk aramalarını içerir ve dahili aramaları da gösterebilir.

Kuyrukta Yanıtlanan / Yanıtlanmayan Aramalar (Grafik)

Kuyrukta Yanıtlanan / Yanıtlanmayan Aramalar (Grafik)

“Kuyrukta Yanıtlanan / Yanıtlanmayan Aramalar Grafiği”, “Tüm Kuyruklar” veya “Bireysel Kuyruklar”ın ilerlemesini ve aktivitesini gösterir. Çubuk grafiği, Kuyruklarda tüm temsilciler tarafından gerçekleştirilen yanıtlanan ve yanıtlanmayan aramaları yansıtacaktır.

Aşağıdaki “Yorum” düğmesine tıkladığınızdan emin olun. Geribildiriminizi sabırsızlıkla bekliyoruz!