2024 FrontRunners yayınlandı ve 3CX zirveye doğru hızla ilerliyor.

Capterra’nın En İyi 5 Çağrı Merkezi ürünü hakkındaki Blog yazımızı takip eden 3CX, bir kez daha en iyilerin en iyileri arasında bir yer alırken hiçbir yavaşlama belirtisi göstermedi.

Bu kez 3CX, Software Advice’ın 2024’ün En İyi Çağrı Merkezi Yazılımı listesinde FrontRunner olarak yer aldı!

Kendi kategorisinde yaklaşık 640 benzer ürünle rekabet eden 3CX, Yazılım Önerileri alanında en yüksek puan alan çağrı merkezi ürünleri arasında yer aldı. Listenin tamamı Burada.

Kullanıcılarımız Bizi Seviyor

Yazılım Tavsiyesi kullanıcıları 3CX’e aşağıdaki derecelendirmeleri vermiştir:

  • Kullanım Kolaylığı Açısından 4,5/5
  • Müşteri Desteği için 4/5
  • Paranın Karşılığı için 4,5/5
  • İşlevsellik açısından 4,5/5

En son yıldız incelemelerimizden bazılarını aşağıda okuyun:

“Mevcut en iyi VoIP çözümü. VoIP Aramaları için eksiksiz ve güçlü hepsi bir arada çözüm.” ☆☆☆☆☆ – Riccardo

“Bu yazılımın kullanımı basit ve özellikleri net bir şekilde görüntüleniyor.” ☆☆☆☆☆ – Tialee

“Genel olarak 3CX’i kullanmayı sevdim. Kullanımı kolay ve verimli.” ☆☆☆☆☆ -Mia

“3CX her kuruluş için çok yönlü bir telefon hizmetidir. 7/24 hatasız çalışır. Aldığımız desteği seviyorum”. ☆☆☆☆☆ – Rongen