Çağrıları arayan numaraya, DTMF tuşlamaya ve yönlendirmeye göre Otomatik Olarak İşleyin

V20, bir çağrı işleme komut dosyası kullanarak çağrıları işleme yeteneğini içerir. Bir çağrı işleme komut dosyası, CFD ile oluşturulan bir komut dosyasına benzer, ancak bir çağrı işleme komut dosyası, kodu kendiniz düzenleyip kontrol edebileceğiniz için hem daha güçlü hem de daha verimlidir.

Şunlar için çağrı işleme komut dosyalarını kullanın:

  • Zamana, DID’ye veya arayan numaraya göre Çağrı Yönlendirme
  • DTMF aracılığıyla Tuşlamayı alın ve aramaları buna göre yönlendirin. Örneğin, müşteriyi bir temsilciye yönlendirmeden önce bir hesap numarası veya referans numarası isteyin ve veritabanında sorgulama yapın.

Çağrı İşleme Komut Dosyaları Nasıl Çalıştırılır

3CX V20'de Flop APP'lerini Arayın

Bir çağrı işleme komut dosyasını yapılandırmak için “Admin > Gelişmiş“> “Call Flow APPs” ve “+ Add App“e gidin. Daha sonra bir CFD projesi veya bir çağrı işleme komut dosyası belirtebilirsiniz. İkincisi için, kodunuzu kopyalayıp yapıştırmanız yeterlidir. Aramaları ona yönlendirebilmeniz için her uygulamaya bir sistem abonesi atanır.

Güncelleştirme 2’de, belirli bir SIP hattından bir çağrı aldığınızda bir çağrı işleme komut dosyasını tetikleyebilirsiniz. Bu, tarihi kontrol etmenize ve örneğin tarihe göre belirli bir tatil mesajını oynatmanıza olanak tanır.

Çağrı İşleme Komut Dosyası Örneği

Bir DTMF rakamlarının toplanmasını otomatikleştiren ve bunu kayıtlı bir PIN’e göre doğrulayan “PIN Doğrulaması için Çağrı İşleme Komut Dosyası” adlı örnek bir komut dosyası oluşturduk. Bir komut dosyasının nasıl ekleneceğine dair bir örnek içeren bir veritabanıyla arayüz oluşturacak şekilde uyarlanabilir.