Farklı Ağlarda Kullanım

t0neex

Joined
Apr 29, 2021
Messages
3
Merhaba,

Forum ve manuallerde göremedim, 3cx farklı ağlarda bulunan ip telefonlarda kullanılabiliyor mu? Yani örneğin ben kendi evimdeki ip telefonumdan, arkadaşımın evindeki ip telefonu arayabilir miyim? 3CX in böyle bir yapılandırması var mı? Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim :)
 
Merhaba,

3CX ile IP telefonlarını kullanabilirsiniz. Aşağıdaki iletide 3CX'in desteklediği IP telefonlarını bulabilirsiniz:

https://www.3cx.com/sip-phones/


Farklı ağlarda olmaları önemli değildir. İnternet bağlantısı olduktan sonra her türlü arama gerçekleştirilebilir.
İstediğiniz IP telefon listede yok ise 3CX tarafından test edilmedi demektir. Siz de bulunan markayı kullanıp onu çalıştırabilirsiniz. 3CX tarafında test edilmediği için 3CX size bu konuda destek sunamayacaktır.

İyi çalışmalar.
 
Merhaba,

Forum ve manuallerde göremedim, 3cx farklı ağlarda bulunan ip telefonlarda kullanılabiliyor mu? Yani örneğin ben kendi evimdeki ip telefonumdan, arkadaşımın evindeki ip telefonu arayabilir miyim? 3CX in böyle bir yapılandırması var mı? Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim :)
Merhaba;

Elbette, aslında tüm ip telefonları kullanabilirsiniz. Önerimiz 3CX tarafından desteklenen ip telefonların kullanılmasıdır, kullandığınız ip telefon desteklenen listesinde yoksa manuel yapılandırıp yine de kullanabilirsiniz.

Kolay gelsin.
 
Cevaplarınız için çok teşekkürler, Cisco 7821 model ip telefonlarımız var. Desteklenen listesinde yok ancak 3CX konfigürasyonu yapılabilir gibi :) Peki son olarak bir sorum olacak. 3CX ile yapılandırılan ip telefonlarda dış arama yapılabilir mi? Örneğin mobil telefon numaralarını arayabilir miyiz? Bunun için ip telefonu yapılandırırken bir hat gerekmez mi? Veya santral?
 
Merhaba;

ip telefonları zaten 3CX üzerinde yapılandıracaksınız dolayısıyla 3CX santraliniz var demektir. Siz 3CX kullanıyorsunuz değil mi?
 
Merhaba,

Evet, yeni üyelik oluşturdum. Telefonları, kullanıcıları vs. görüp müdahale edebileceğim bir Dashboard var. Bunun bir santral olduğunu tam anlayamamıştım :) Ancak dış arama ile ilgili bir ayar bulamadım. Nereden yapılandırılıyor acaba?
 
Öncelikle bir VoIP operatörü ile ve PSTN numaralarınız varsa FXO Gateway aracılığıyla 3CX Santrale kayıt etmeniz gerekiyor. Yani temel olarak soldaki menüden "SIP TRUNKS" içine girerseniz orada dış arama için gerekli tanımlamaları görebilirsiniz. Ondan sonra "OUTBOUD RULES" içindeki ayarlardan dışarı arama için kural eklemeniz gerekiyor.
Merhaba,

Evet, yeni üyelik oluşturdum. Telefonları, kullanıcıları vs. görüp müdahale edebileceğim bir Dashboard var. Bunun bir santral olduğunu tam anlayamamıştım :) Ancak dış arama ile ilgili bir ayar bulamadım. Nereden yapılandırılıyor acaba?
 
  • Like
Reactions: FedaiV_3CX

Members online

No members online now.

Forum İstatistikleri

Threads
21,229
Messages
106,815
Members
70,383
Latest member
malt25
3CX'i edinin - Tamamen ücretsiz!

Ekibinizi ve müşterilerinizi bağlayın Telefon Sistemi Canlı Yardım Video Konferans

Hostingli veya Kendinden yönetimli. 10 kullanıcıya kadar sonsuza dek ücretsiz. Kredi kartı gerekmez. Risk almadan deneyin.

3CX register cta
Bu e-postaya bağlı bir 3CX Hesabı zaten mevcut. Oturum açmak veya unutmuşsanız şifrenizi sıfırlamak için Müşteri Portalına yönlendirileceksiniz.