Fanvil Arama geçmişinde ** Hatası

Besır

Free User
Joined
Aug 7, 2023
Messages
15
Merhabalar,

3CX de bir kuyruk oluşturup iki dahiliyi bu gruba dahil ettim ve Prioritizied Hunt yaptım. Dahili numaralar 510 ve 511 arama geldiğinde 510 dahili görüşme yaptığında ve yeni gelen 2. çağrıyı Yakala veya ** tuşuyla alma işlemi yaptığında numarayı görebiliyor ve görüşmesini tamamlıyor lakin telefonun kendi arama geçmişi kısmına girdiğinde isim kısmında YAKALA numara kısmında ** olarak görüntülüyor gelen telefon numarasını göremiyor bir çözümü var mıdır acaba? Fanvil x210 v2 telefonun modeli.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2024-01-08 at 11.39.03.jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-08 at 11.39.03.jpeg
    298.2 KB · Görüntülemeler: 3
  • WhatsApp Image 2024-01-08 at 11.39.12.jpeg
    WhatsApp Image 2024-01-08 at 11.39.12.jpeg
    240.8 KB · Görüntülemeler: 3
Merhaba;

Öncelikle Kuyruk stratejisinde Pickup kullanmanıza gerek yoktu, Telefonda BLF tanımladığını için ve adına YAKALA dediğiniz için ismi gördünüz,

1- 3CX versiyonunuz nedir?
2- Telefonu Provizyon yöntemiyle mi tanımladınız? (Ekran görüntüsü X210 değil)
3- Aşağıdaki Advanced->Contacts->Option içindeki seçenekleri teyit edin.
1704872645986.png

bunları kontrol edip bilgileri iletirseniz ve sonucu iletirseniz ona göre daha detaylı cevap verebiliriz.
 
Murat bey Merhabalar,

Telefonu Provizyon yöntemiyle tanımladık ve bu problem hem Fanvil hem Yealink cihazlarda oluyor ben ekte sizlere istemiş olduğunuz bütün bilgileri gönderiyorum.
İlginiz için teşekkür ederim iyi çalışmalar.
 

Attachments

  • Advance.PNG
    Advance.PNG
    21.7 KB · Görüntülemeler: 2
  • Fanvil.PNG
    Fanvil.PNG
    4.8 KB · Görüntülemeler: 2
  • Versiyon.PNG
    Versiyon.PNG
    1.5 KB · Görüntülemeler: 2
  • Yealink T19D.jpeg
    Yealink T19D.jpeg
    111.4 KB · Görüntülemeler: 2
Merhaba;

Options da "Append Name" veya "Prepend Name" seçeneklerinden biriyle bir test yapıp bilgi verir misini?
Birde provizyon için kullanıdğınız Template özelleştirilmiş burada yapılan değişikliklere bağlı olabilir. Önce önerdiğin yöntemi bir test edin.
 
Merhabalar Murat Bey,

Dediğiniz gibi Append Name ve Prepend Name seçeneklerinde test ettim her ikisinde de aynı hata devam ediyor. Sizlere ilk söylemiş olduğum Fanvil cihazında template vardı ama şu an template olmayan bir Yealink telefonunda test ettim onda da aynı hata devam ediyor.
Çağrı diğer cihaza geliyor Yealink telefonu ile çağrıyı çekiyorum telefon numarası ekranda gözüküyor lakin kapattıktan sonra arama geçmişinde numara yerine ** gözüküyor.
İyi çalışmalar.
 

Attachments

  • Yealink T19 1.jpeg
    Yealink T19 1.jpeg
    502 KB · Görüntülemeler: 1
  • Yealink T19 2.jpeg
    Yealink T19 2.jpeg
    470.9 KB · Görüntülemeler: 1
Telefonların firmware sürümleri 3CX tarafından desteklenen güncel sürümler mi?
 
Merhabalar Murat bey,

Ekte göndermiş olduğum telefonun firmware güncel olup templatesiz bir şekilde de denemiş olduğumuz da aynı problem devam ediyor.
 

Attachments

  • Fanvil Firmware.PNG
    Fanvil Firmware.PNG
    4.9 KB · Görüntülemeler: 2
Merhaba;

Uzak bağlantı vermeniz mümkün mü? Birlikte kontrol ederim.
 
Merhabalar Murat bey,

Ekte göndermiş olduğum telefonun firmware güncel olup templatesiz bir şekilde de denemiş olduğumuz da aynı problem devam ediyor.
Merhaba;

Konuyla ilgili dönüş yapmadınız, sorun giderildi mi?
 
Sorunu çözdüyseniz bilgi verir misiniz?
 
Murat bey merhabalar,

Sorun çözülmedi halen devam etmekte.
 

Members online

Forum İstatistikleri

Threads
21,133
Messages
106,329
Members
70,214
Latest member
Tommy72
3CX'i edinin - Tamamen ücretsiz!

Ekibinizi ve müşterilerinizi bağlayın Telefon Sistemi Canlı Yardım Video Konferans

Hostingli veya Kendinden yönetimli. 10 kullanıcıya kadar sonsuza dek ücretsiz. Kredi kartı gerekmez. Risk almadan deneyin.

3CX register cta
Bu e-postaya bağlı bir 3CX Hesabı zaten mevcut. Oturum açmak veya unutmuşsanız şifrenizi sıfırlamak için Müşteri Portalına yönlendirileceksiniz.