Merhaba,
3CX Standart lisansli kullanicisiyim 1,5 yildir sorunsuz kullaniyorum ve versionum 18.0 (Build 418). Şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadım lokal extensionlarım wifi üzerinden 3CX APP ile çalışıyorlar 40 a yakın extension'ım bulunmakta. Bugün şans eseri fark ettim ki, 3CX DASHBOARD da Users sekmesine girdiğimde kullanıcıların aldığı ip ler 127.0.0.1 olarak görünüyor ve bazende aynı extension no sunun normalde Wifi üzerinden alması gerektiği IP yi görüyordum. Activity logları incelediğim zaman ise aşağıda ki uyarı ile karşılaşıyorum. Bu zamana kadar böyle bir log çıktısı görmemiştim veya IP olayı meydana gelmemişti. Kullanıcı aramalarında sıkıntı yok ancak loglarda bu uyarıyı almam normal midir ? Ring Groups vs kullanmıyorum.
- [CM503003]: Call(C:3): Call to <sip:[email protected]:0> has failed; Cause: 487 Request Terminated/INVITE from 127.0.0.1:5483
Konuyla iligili fikri, düşüncesi olanlar şimdiden teşekkürler,
3CX Standart lisansli kullanicisiyim 1,5 yildir sorunsuz kullaniyorum ve versionum 18.0 (Build 418). Şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadım lokal extensionlarım wifi üzerinden 3CX APP ile çalışıyorlar 40 a yakın extension'ım bulunmakta. Bugün şans eseri fark ettim ki, 3CX DASHBOARD da Users sekmesine girdiğimde kullanıcıların aldığı ip ler 127.0.0.1 olarak görünüyor ve bazende aynı extension no sunun normalde Wifi üzerinden alması gerektiği IP yi görüyordum. Activity logları incelediğim zaman ise aşağıda ki uyarı ile karşılaşıyorum. Bu zamana kadar böyle bir log çıktısı görmemiştim veya IP olayı meydana gelmemişti. Kullanıcı aramalarında sıkıntı yok ancak loglarda bu uyarıyı almam normal midir ? Ring Groups vs kullanmıyorum.
- [CM503003]: Call(C:3): Call to <sip:[email protected]:0> has failed; Cause: 487 Request Terminated/INVITE from 127.0.0.1:5483
Konuyla iligili fikri, düşüncesi olanlar şimdiden teşekkürler,