PBX'inizi yükseltin
Maliyetleri Azaltın, Kazancı Arttırın
Hyper-V & VMWare
Sanallaşmiş İle PBX Kontrolünü Alin
Telefon faturanızı azaltın
SIP trunk'lar, WebRTC ve Softphone'lar kullanın
Tümleşi̇k İleti̇şi̇m
Sesli̇posta, Faks Durum Bi̇lgi̇si̇, Chat
 
Android, iPhone, Mac & Windows
İle Ofi̇sde Deği̇lken Heryeri̇ Arayin
Entegre, Ücretsi̇z
İstemci̇si̇z WebRTC 3CX WebMeeting

3CX Pro ile Verimliliği ve Müşteri Hizmetleri Hizmet Kalitenizi Arttırın!

Daha Fazla Müşteri İçin Kolay Yükseltme

3CX PRO, işletmenizin daha verimli çalışmasını ve müşteri hizmetleri özellikleri kadar gelişmiş raporlar, CRM entegrasyonu, dahili üstlenme ve daha birçok özelliğiyle birlikte müşteri hizmetleri deneyiminizi geliştirmenizi sağlayan güçlü özellikler barındıran, kolay bir “yerinde” lisans yükseltmesidir.

  • Gelişmiş arama raporlarıyla personel performansını yönetin
  • Arayan kimliğini Exchange, LDAP / ODBC kayıtlarına geçirin
  • Microsoft Exchange entegrasyonu
  • 25 katılımcıya kadar entegre video konferansı
 

Entegre Web Konferansıyla

 

CRM entegrasyonu, 3CX tarafından sunulan irtibat merkezi özelliklerinden sadece biridir

CRM, ERP, Muhas. Enteg. ile Artan Üretkenlik

3CX PRO yepyeni ve popüler CRM sistemlerine entegre olur. Personel, müşteri kayıtları ve müşteri arama geçmişindeki aramak için tıkla’yı kullanarak zamandan tasarruf sağlar. Yönetim, detaylı otomatik gelen ve giden aramalar günlük kaydıyla personel etkinliğini görüntüleyebilir.

  • Aramak İçin Tıkla – Aramayı direk CRM uygulamasından başlatın
  • Arama Açılır Penceresi – Gelen arama direk müşteri kaydına bağlanır
  • Arama Günlükleri – Tüm aramalar CRM’de günlüğe kaydedilir
  • Salesforce, Office 365, Google Kişileri ve daha fazlasıyla

Çağrı Merkezi, Üstlenme, Uzak Ofis Köprüsü vb

3CX PRO, önceden sadece ticari kuruluşların kullanabildiği gelişmiş irtibat ve çağrı merkezi teknolojisini sunmaktadır. 25 katılımcıya kadar ücretsiz ek kuyruk stratejilerini ve Webrtc web konferansını uygun maliyetle edinin.

  • Kuyrukta telefonu kapatan müşteriye otomatik geri dönüş yapılır
  • Dahili Üstlenme işlevselliği
  • Uzak ofislerdeki meslektaşlarınızın mevcudiyetini görüntüleyin
  • Maliyetin bir bölümüyle tam bir İrtibat Merkezi uygul. gerçekleştirin
3CX PRO, yepyeni ve gelişmiş irtibat merkezi özellikleri sunmaktadır
Felipe Garcia, Americas, Wilson Sporting Goods, Altyapı ve Hizmetler Direktörü:
Wilson 3CX ileri görüşlüdür, hipervizörü gözönünde bulundurarak sağlam bir yazılım PBX’i geliştirmiştir ve iletişim çözümleri her boyuttaki kuruluşa mükemmel biçimde uyum sağlar.