PBX'inizi yükseltin
Maliyetleri Azaltın, Kazancı Arttırın
Hyper-V & VMWare
Sanallaşmiş İle PBX Kontrolünü Alin
Telefon faturanızı azaltın
SIP trunk'lar, WebRTC ve Softphone'lar kullanın
Tümleşi̇k İleti̇şi̇m
Sesli̇posta, Faks Durum Bi̇lgi̇si̇, Chat
 
Android, iPhone, Mac & Windows
İle Ofi̇sde Deği̇lken Heryeri̇ Arayin
Entegre, Ücretsi̇z
İstemci̇si̇z WebRTC 3CX WebMeeting

Üstün Nitelikli Çağrı / İrtibat Merkezi Yazılımıyla Daha İyi Müşteri Hizmeti

Çağrı Kaçırmayın – Gelişmiş İrt. Mer. Raporlaması

Çağrı merkezi fonksiyonelliğine sahip geleneksel özel PBX’lerin çok pahalı ya da kurulumunun zor olduğu kanıtlanmıştır. 3CX bunu arama kuyruklarının gerçek zamanlı olarak izlenmesi ve tek bir çağrının bile kaybolmamasının sağlanması için gereken bilgileri çağrı merkezi yönetimine sağlayan 3CX Pro ile değiştirmektedir.

  • Gerçek zamanlı izleme için entegre duvar panosu
  • En uzun bekleme süresi ve vazgeçilmiş aramalara dair detaylı raporlar
  • SLA ve Geri Arama İstatistikleri
  • Beklemek istemeyen müşteriler için Geri Arama seçeneği
 

3CX PRO ile gerçek zamanlı çağrı irtibat merkezi istatistikleri için entegre duvar panosu

 

3CX'in çağrı irtibat merkezi ile MWL rahata ermiştir

Modern Kuyruk Stra., Gerçek Zm. Temsilci İst.

3CX İrtibat Merkezi yazılımı, müşterilerinize kaliteli hizmet sunmanızı ve temsilcilerinizin daima hedeflerine ulaşmalarını sağlar. Hiçbir müşterinin çağrı merkezinizden memnun olmadan ayrılmadığından emin olmak için ortalama ve en uzun bekleme süresi kadar en kısa konuşma süresini de kontrol edin.

  • Temsilciler kuyruklara alınır ve çıkarılır
  • Dairesel Denetim
  • Üçerli Av – Rastgele ve Öncelikli
  • Geri Arama Özelliği – müşterilere otomatik geri dönüş

Gelişmiş Çağrı Merkezi Özellikleri Dahildir

3CX Pro, herhangi bir zamanda temsilcilerinizin performansını izlemeniz için gereken tüm araçları size sağlar. Cevaplanan çağrılar, vazgeçilen çağrılar, ortalama en uzun bekleme süresi ve daha pek çoğu çağrı merkezinizin herhangi bir zaman diliminde düzgün biçimde çalıştığından emin olmanız için elinizin hemen altındadır.

  • Dinle özelliği, arayan kişi veya temsilci bilmeden dinlemenizi sağlar
  • Fısılda ile canlı çağrıda arayan bir şey duymadan temsilcileri eğitin
  • Temsilci çağrıyı altüst mü etti? Kontrol için Dahil ol’u kullanın
 

3CX'in çağrı irtibat merkezi; dinle, dahil ol ve fısılda özellikleriyle gücü denetçinin ellerine teslim etmiştir

Mathew Kingsley-Williams, MWL Systems, Direktör:
MWL Systems 3CX’i seviyoruz çünkü işgücümüze daima arama kabul edebilme yeteneği sağlıyor. Sağlanan yönetim bilgileri, mevcudiyet ve raporlama bakımından mükemmel. Veritabanındaki temel bilgilerle arayüzlenebiliyor ve çok sayıda yararlı rapor sunabiliyoruz.