SIP Trunk’lar, WebRTC ve Uygulamalar Kullanın

Telefon Faturanızı %80’e Kadar Düşürün

DeneDaha Fazla Bilgi
3CX - Telekomünikasyon ve Seyahat Giderlerinizi Azaltın

Üstün Nitelikli İrtibat / Çağrı Merkezi Yazılımıyla Daha İyi Müşteri Hizmeti

3CX, maksimum çalışan verimliliği ve gelişmiş müşteri hizmetleri için geliştirilmiş çağrı merkezi özellikleri sunmaktadır.

CRM entegrasyonu, duvar panosu, raporlama, istatistikler ve daha fazlası ile 3CX’in iletişim merkezi IP Santrali; çalışanlarınızın daha verimli şekilde çalışabilmesini, ilerlemelerini takip edebilmelerini ve müşterilerinizin hatırlayacağı değerli etkileşimler sağlayarak PRO ve Kuruluş sürümlerine entegre olur.

Çağrı Kaçırmayın – Gelişmiş İrt. Mer. Raporlaması

Çağrı merkezi fonksiyonelliğine sahip geleneksel özel PBX’lerin çok pahalı ya da kurulumunun zor olduğu kanıtlanmıştır. 3CX bunu arama kuyruklarının gerçek zamanlı olarak izlenmesi ve tek bir çağrının bile kaybolmamasının sağlanması için gereken bilgileri çağrı merkezi yönetimine sağlayan 3CX PRO ile değiştirmektedir.

  • Gerçek zamanlı izleme için entegre duvar panosu

  • En uzun bekleme süresi ve vazgeçilmiş aramalara dair detaylı raporlar

  • SLA ve Geri Arama İstatistikleri

  • Beklemek istemeyen müşteriler için Geri Arama seçeneği

Üstün Nitelikli Çağrı / İrtibat Merkezi Yazılımıyla - entegre duvar panosu
İrtibat merkezi ve çağrı merkezi yazılımı - Gerçek zamanlı izleme

Modern Kuyruk Stra., Gerçek Zm. Temsilci İst.

3CX İrtibat Merkezi yazılımı, müşterilerinize kaliteli hizmet sunmanızı ve temsilcilerinizin daima hedeflerine ulaşmalarını sağlar. Hiçbir müşterinin çağrı merkezinizden memnun olmadan ayrılmadığından emin olmak için ortalama ve en uzun bekleme süresi kadar en kısa konuşma süresini de kontrol edin.

  • Temsilciler kuyruklara alınır ve çıkarılır

  • Dairesel Denetim

  • Üçerli Av – Rastgele ve Öncelikli

  • Geri Arama Özelliği – müşterilere otomatik geri dönüş

Gelişmiş Çağrı Merkezi Özellikleri Dahildir

3CX PRO, herhangi bir zamanda temsilcilerinizin performansını izlemeniz için gereken tüm araçları size sağlar. Cevaplanan çağrılar, vazgeçilen çağrılar, ortalama en uzun bekleme süresi ve daha pek çoğu çağrı merkezinizin herhangi bir zaman diliminde düzgün biçimde çalıştığından emin olmanız için elinizin hemen altındadır.

  • Dinle özelliği, arayan kişi veya temsilci bilmeden dinlemenizi sağlar

  • Fısılda ile canlı çağrıda arayan bir şey duymadan temsilcileri eğitin

  • Temsilci çağrıyı altüst mü etti? Kontrol için Dahil ol’u kullanın

  • Gelen ve giden aramaların arama kaydı

Temsilci çağrıyı altüst mü etti? Kontrol için Dahil ol’u kullanın
Connect your PBX with Server-side CRM Integration

Sunucu Tarafı CRM Entegrasyonu

Tam entegre bir çağrı merkezi çözümüyle müşteri deneyimini geliştirin. 3CX iletişimi düzenleyerek çalışanların daha verimli biçimde çalışmasını mümkün kılar ve geniş kapsamlı CRM, ERP ve muhasebe sistemlerine kolay entegrasyon sunar.

  • Zendesk, Salesforce, Freshdesk, Office 365, Google Contacts ve dahası

  • Gelen aramaları otomatik olarak müşteri kayıtlarına bağlayın

  • Tarayıcınızdan veya uygulamanızdan tek bir tıklamayla telefon aramaları başlatın

  • Hızlı ve kolayca giriş yapılan etkileşimlerle müşteri memnuniyeti sağlayın

Diğer 3CX Özelliklerine Göz Atın

1 yıla kadar ücretsiz! Tercih ettiğiniz çalıştırma biçimini seçin:

Yerinde

Linux için 200$ aygıtta veya VM olarak

ISO'yu edin

Yerinde

Windows için VM olarak

Kurulum dosyasını indir

Bulutta

Google, Amazon, Azure hesabınızda

PBX Express'i al