Android, iPhone, Mac & Windows
İle Ofi̇sde Deği̇lken Heryeri̇ Arayin

Windows ve Mac için güçlü, kullanımı kolay softphone’lar dahil

Mac ve Windows için entegre güçlü istemcilerle 3CX, ister ofiste CTI ile masa telefonunuzu kullanıyor olun ister yolda laptopunuzda olun telefon aramalarınızı kolayca yönetmenizi sağlar. Diğer PBX’lerden farklı olarak hiçbir ek lisans ücreti ödenmez ve istemciler tam entegreli olduğundan, yönetici için uygulanmaları ve yönetilmeleri çalışanlar için de kullanılmaları kolaydır.

Arama Yapıp Almak İçin SoftPhone’u Kullanın

3CX’in Mac ve Windows için dahili softphone’larıyla, ofis dışındayken bile bilgisayarınızdaki ofis telefon sistemi aracılığıyla masaüstünüzden aramalarınızı kontrol edebilir ve arama yapıp kabul edebilirsiniz. Bir kulaklıkla 3CX telefon uygulamaları tam bir masa telefonu yerine bile kullanabilirsiniz.

  • CTI moduyla masaüstünüzdeki IP Telefonunuzdan aramalar yapın
  • İlave softphone lisans ücreti gerektirmez
  • Kullanımı ve yönetimi kolaydır
  • Ofisteymişçesine sorunsuzca çalışın ve arama giderlerinden tasarruf edin
Windows and Mac Softphone
Windows and Mac Softphone

3CX Telefon Santrali ile Aramalarınızı Yönetin

3CX telefon aramalarınızı istediğiniz şekilde görüntüleyip yönetebilmenizi sağlayan güçlü bir telefon santrali fonksiyonuna sahiptir. Seçilecek 5 farklı görünümüyle her iş rolünü üstlenir.

  • Hızlı transfer için aramaları sürükleyip bırakın
  • Çağrı Merkezlerine uygun – Wallboard ve Q-Manager görünümlü
  • Meslektaşlarınızın varlığını kolayca görüntüleyin
  • Resepsiyonist görünümü gelen aramaların kolayca yönetilmesini sağlar

Office 365, Google, Outlook ve Diğerlerine Entegre Olur!

Çağrılarınızı doğrudan CRM paketinizle başlatın. Gelen aramalar arayan numaralara göre müşterilerle eşleştirilir ve CRM sisteminize kaydedilir. Arama süresiyle gelen ve giden aramaların doğru çağrı takibi ile müşteri ve temsilci faaliyetleri hakkında derinlemesine raporlar oluşturmanızı sağlar.

  • Office 365, Google Kişiler veya Dahili Telefon Defterini kullanın
  • CRM üzerinden aramaları başlatabilme
  • Arayan müşteri numarasını müşteri adına dönüştürme
  • Müşteri/temsilci faaliyetleri hakkında rapor alma, günlük kaydı gerekmez
Windows and Mac Softphone
Andrei Yurievich Sokolov, IT Departman Müdürü, Acil Durumlar Bakanlığı (Russian Krasnodar):
mchs_tatar_logo Bizim için devamlı bağlanabilirlik acil durumlarda hızla yanıt verebilmenin temelidir. 3CX ile işbirliğimiz sayesinde, yeni bir çalışma seviyesine ulaşabildik. Vatandaşlarımızın güvenliğini arttırabildik ve en önemli husus da budur.