Neden Bulut PBX?

  • Bulut PBX, sizin adınıza çağrıları yönlendirebilir, raporlarını kaydedebilir ve farklı telefonları aynı anda arayabilir. Dışarıda olsanız bile cep telefonunuzdan, bulut PBX üzerinden aranabilir veya arama yapabilirsiniz yani size serbestlik sağlar.
  • Teknolojiktir. Bulut santralleri, şirket hattınızı mobil olarak farklı platformlarda kullanmanızı, bulut PBX hizmetinin sağladığı telesekreter hizmetinden, robot operatör özelliğinden, grup yönetimleri gibi özelliklerden faydalanabilmenizi sağlar.
  • Esnektir; bulut PBX istediğiniz yere kurulur. Taşıma işlemleri, kurma işlemleri kadar basittir. Kolayca taşınabilir.
  • Çalışan sayısının miktarına göre kapasitesini artırabilirsiniz. Dahili hat sayısı neredeyse sınırsızdır.
  • Ekonomiktir. Yüksek kurulum maliyetleri yoktur. Sizi yüksek yatırım masraflarından, pahalı destek hizmetlerinden ve güncelleme işlemlerinde talep edilen ücretlerden kurtarır.
  • Fiziksel olarak yer kaplamaz, dolayısıyla fiziki bakım gerektirmez.
  • Hep günceldir. Ekstra güncelleme istemez, otomatik olarak kendini günceller.

Neden 3CX Bulut Sunucusu?

  • Tek bir Windows sunucu makinesinde 40 ayrı 3CX Telefon Sistemi oluşumunu tutmanıza olanak sağlayan 3CX Telefon Sistemi’nin ayrı bir sürümüdür. Mevcut Win3dows bilginizi, yeni bir işletim sistemi öğrenmenize gerek kalmadan geliştirebilirsiniz.
  • Her bir Telefon Sistemi, kendine ayrılmış SIP Trunk veya Ağ geçit portuna bağlanır ve arama faturası her müşteri için ayrı tutulur.
  • SIP trunk sağlayıcısı olarak, SIP trunklarınızı kontrolde altına tutup ölçek ekonomisinin tadını çıkarmaya devam edersiniz. Öte yandan satıcılarınıza PBX destek ve hizmetinde dışarıdan destek alarak kolayca ölçekleme sağlarsınız.
  • Merkez Konsolu, her bir 3CX Telefon Sistem oluşumunu veya müşteriyi kolayca yönetmenizi sağlar. Her bir ağ, bir müşteriyi temsil eder ve müşteri yönetici portalına bağlanmadan müşteri yapılandırmasına geçmenize imkan tanır.
  • İlave iki kullanıcı seviyesi vardır: departman yöneticisi ile sistem yöneticisi. Departman yöneticisi grubunun dahili hatlarını yönetirken, Sistem yöneticisi tüm dahili hatları yönetir.
  • Provizyon talepleri için bir birim gibi hareket eden genişletilmiş SIP Devre Sınır Yöneticisi aracılığıyla IP Telefon ve 3CX Telefon oluşumları uzaktan kolayca provize edilebilir.
  • Bir makinedeki tüm oluşumları yedekleyip bir başka makineye bunları yeniden kuran bir yedekleme ve geri yükleme aygıtı sunar. Yedeklemeyi otomatikleştirin ve donanım hatası olduğunda tüm oluşumları dakikalar içinde geri yükleyin.
  • Devre Sınır Yöneticisi ile güvenlik duvarı ve bant genişliği sorunlarını giderin.
  • Mevcut VMware veya Hyper-V bilginizi geliştirin