Birleşik İletişimler (UC) talebinin hızla artmakta olduğuna hiç şüphe yoktur. Deloitte’nin güncel çalışması da bunun tüm dünyada gerçekleşmekte olduğunu göstermiştir.

Bu, çalışmanın gösterdiği gibi bayilere gelir elde etmek için muhteşem bir fırsat sunar çünkü işletmeler, çaresiz bir şekilde birleşik iletişimlerin sağladığı düşük yatırımlı verimlilik artışının peşindedir.

Ancak bayilerin eğilimden tam olarak faydalanması için müşterilerinin işletme operasyonlarına ve bireysel olarak yaklaşması gereklidir. Tüm bayilerin de bildiği gibi, müşteri problemlerinin çözülmesi satış yapmak anlamına gelir.

Birleşik iletişimler danışmanı Jon Arnold’un yakın zamanlı bir makalesinde açıkladığı gibi bayiler, tek bir platform gibi çalışan birleşik iletişimler çözümleri sunmalıdır. Birleşik iletişimlerin benimsenmesinin önündeki engellerden biri de birçok bayinin halen her bir birleşik iletişimler fonksiyonu için ayrı çözüm seti sunmasıdır ve bu, gelecekte sadece bir birlikte çalışabilirlik sorunu karmaşası gören BT yöneticisi bakış açısından gerçek bir kestirme yoldur.

Bayiler, görevlendirmesi ve yönetimi kolay olan bir tam entegre çözüm de sunmalıdır. Tam bir paket önerilmelidir: Kullanımı kolay sohbet, mesajlaşma ve video konferansı dahil azalan iletişim masrafları ve ofisle bağlantılarını kaybetmeden sahaya çıkabilen çalışanlar. Bir fonksiyondan diğerine geçmek sorunsuz olmalıdır; örneğin, bir sesli aramayı görüntülü aramaya çevirmek kolay ve sezgisel olmalıdır.

Çalışanların akıllı telefonlarını kullanabilmesini sağlayan akıllı telefon uygulamalarının sunulması üstün bir satış noktası sağlar.

Bayilerin, birleşik iletişimlerin kullanımının müşterilerin çok çeşitli işletme sorunlarını nasıl çözümleyeceğini açıklaması önemlidir. Çalışanlar, istedikleri zaman projeleri tamamlamaları için gerekli bilgi alışverişinde bulunarak ve maliyetin olmadığını bilerek günceli yakalarlar.

Bayiler birleşik iletişimler araçları ile CRM ve yönetim yazılımındaki verilerin entegre edilmesinin, şirketlerin süreçlerini ve iş akışlarını iyileştirmeyi nasıl sağlayacağını anlamalıdır. Bu sadece üretkenliği arttırmakla kalmaz, aynı zamanda daha bilinçli kararlara, daha basit işbirliğine ve daha iyi bir müşteri deneyimine de neden olur.

Bunlar işletme ihtiyaçlarının dikkatle kavranmasıyla birlikte, daha fazla satış kapatmaya ve gelir sağlamaya yol açması gereken birleşik iletişimler bayileri için ana noktalardır.

3CX’in Birleşik İletişimler Çözümü bayilere tam bir paket sunar: Yepyeni ve tam bir birleşik iletişimler fonksiyonelliği seti. Dakikalar içinde çalıştırılır ve 3CX açık standartlara dayandığı için kullanıcılar ve bayiler, satıcı girişi gerektirmeden en popüler IP Telefonlar, ağ geçitleri ve SIP tranklar arasından seçimini yapabilir.

Yönetim ise kullanıcı dostu web konsolu sayesinde çok kolaylaşmıştır.

Çalışanların her biri tekil, portatif bir hat sahibi olur böylece ofislerine gelen aramalar, ister bir akıllı telefondan ister bir softphone istemcisinden olsun, nerede ve ne zaman olursa olsun onlara ulaşır. Aramalar, sohbet ve konferansın hepsine erişim ve kullanım kolaylığı mevcuttur – tek bir tıklamayla bir sesli aramayı görüntülü aramaya çevirin. Ayrıca çok çeşitli işletme yazılımı uygulamaları entegre edilebilir.

3CX genel mobilite sunar, üretkenliği arttırır ve bayiler bunu artan gelir için mükemmel bir itici güç olarak değerlendirir. Bayiler daha fazla bilgiye buradan erişebilir.